زمانیگه رفتاردرمانگران ابتدا شروع به کار با خانواده کردند ،نظریه یادگیری را برای استفاده از اصول اصلاح و تغییر رفتار در آموزش والدین و مهارتهای برقراری ارتباط را در آموزش زوجین به کار بردند. | کاربرد شرطی سازی کلاسیک (یک محرک غیرشرطی(UCS)مثلا غذا که منجر به یک پاسخ غیرشرطی(UCR)مانند ترشح بزاق می گردد ،با یک محرک شرطی(CS)مانند زنگ همراه می شود و نتیجتا محرک شرطی همان پاسح محرک غیرشرطی را برمی انگیزد) (پاولف) در مسائل خانواده اساسا برای درمان اختلالات مبتنی بر اضطراب از جمله آگورافوبیا و ناکارآمدی جنسی بوده است که توسط ولپه(1958)بنیانگذاری و سپس به وسیله مسترز و جانسون بسط داده شد. | تا کنون بیشترین تاثیر بر روی خانواتده درمانی رفتاری از سوی اسکینر و نظریه شرطی سازی عامل (پاسخ های عامل از طریق پی آمدهای آنها مشخص می گردد ،پاسخ هایی که به طور مثبت تقویت می گردند ،به دفعات بیشتری تکرار می شوند و رفتارهایی که تنبیه یا نادیده گرفته می شوند ، خاموش می گردند) بوده است.



متن فوق اقتباس از متن اصلی می باشد/.

این بسته شامل موارد زیر است :
فایل: PDF
زبان: فارسی
توضیحات: دارد - 3 صفحه

قیمت: 2800تومان

دانلود فایل : متن اصلی / 617kb